torsdag 19 mars 2009

Påbörja ett objekt...!?

Halloj där idag!
Med en sjuk liten tös hemma skulle det ju vara perfekt att
börja med min lilla idé ang. altanen. Fint väder är det också.
Har nu åkt på mycket loppisar och inhandlat en del på Blocket,
bord,stolar och en gungstol.Så nu är tanken att jag ska måla dessa
möbler och bygga en fast bänk längs altanens ena sida.
Ev sy hissgardiner och sköna kuddar mm.
Detta skulle kanske vara en idé att börja med idag,
våren närmar sig snabbt nu!
Här är två av borden som ska målas
och andvändas på altanen.
Lite annat krimskrams som ska målas oxå!
Stolar som jag ska måla och ha i köket tror jag!
Tanken var till altanen men tycker de är så fina att
jag vill ha dem året runt. Tror de ska bli lite vitgrå
med lädersitts. Vad sägs?!!
Ja ja vi får väl se vad jag hinner börja med idag.
Slipa och grunda lite kanske är en idé ialla fall,
måste ju komma igång.
Kram på er så länge!

Inga kommentarer: