onsdag 10 juni 2009

Kriiiis.....

denna unga snygga tjej som man inte kan tro fyller trettio snart börjar kanske känna av lite panik. Nej är nog inte åldern utan mer dagen då man ska fira kanske!? Har ett par riktigt goda vänner som jag tror kan ha hittat på något lite finurligt! (hoppas lite gör jag nog oxå) hihi
Nej jag kan nog vara lugn, det blir säkert bra alltihop. Dagarna bara rinner iväg nu, jag jobbar,äter och fixar lite hemma. Sen é det sova några timmar ...och så rullar det på. Dagens jobb pass drog ihop nästan 12 timmar, underbart med inventering! ;( Men det bjöds på frukost och god mat så man klara sig ju, ett antal koppar kaffe oxå! Men som sagt nu sitter man i sängen igen och ska strax sova lite. Bara två dagar kvar med jobb, skolavslutning och resa till Tysklan avslutar vi med! Ska bli skönt,kommer nog sova en hel del kan jag tänka mig! Drömmer gör vi här hemma om lite framtid planer......ett mål är nått. Nästa kanske man får svar på imorrn...... Vi tar det när allt é klart!
Kram på er och sov gott som jag nu ska göra. Bye.....

Inga kommentarer: