torsdag 14 januari 2010

Lite pyssel .....

som jag gjort de dagar man inte orkar mycket annat......
Vimplar till Tuvas nya rum sen......hon fick själv välja tyger och gissa vilken färg det blev då ja!? Ha ha Sydde även lite mer neutrala vimplar som jag hängt på spjälsängen just nu! Ska väl kanske kompleteras med mer "rätt" färg och hängas i barnrum lite senare.....
Lite kuddfodral som jag sytt ser ni här.....Tuva har varit med på ett hörn och bestämt lite då hon nog ska ha dem på sin säng senare!
Skrivbord som jag hittade i garaget när vi köpte gården, har nu blivit vitt och fint! Blir kanske Tuvas eller vårat data/kontorsbord!?
Ja där ser ni lite pyssel jag gjort.....svårt att vila hela tiden! Då är detta lite lagom att pyssla med! ;))
Nej nu ska jag gå och måla vidare på en stol och några tavellister......
Kramiz så länge!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Vad duktig du är.. Och vilka fina kuddar.

Måste ta och skaffa mig en symaskin å börja tråkla lite. Alla är vi ju barn i början :-)