tisdag 5 januari 2010

Riktigt......

vinterkallt é det idag! Nu kan snart denna kyla och vinter få gå mot lite varmare tider! Men man ska ej klaga,har vart underbart med en riktig vinter,var ju ett tag sedan!
Har väl inte mycket att skriva om just nu men måste ju uppdatera ibland sägs det! Hihi
Tuva var borta en vecka på lov, kom hem i en dag och åkte sen till mormor! Kul att umgås mé sitt barn! Hihi Nej det é bra att hon gillar att hitta på saker,ska ju hända något mest hela tiden och det orkar inte mamma just nu! ; ))
Blir åka till bygget imorrn, tror sambon é ledig om det ej kommer snö för då måste han iväg och jobba....håll tummarna för´-15 och ingen snö bara för imorrn iaf! Då ska sättas lite mer gips och stockpanel tror jag! Se om jag kan/orkar/klarar att måla lite! Annars får jag väl fixa kaffet, hihi!
Bebisen slår volter mest hela tiden nu,hoppas att "den" kan ta och lugna ner sig lite snart! Trycker och sparkar mest överallt,täta toabesök blir det! Ska till MVC på måndag och kolla läget,men allt é nog bra skulle jag tro! Har inte hunnit fixa sängen ännu så "den" får gärna vänta nån vecka till så jag hinner måla färdigt! ; ))))
Nej nu ska jag gå och krypa till kojs med älsklingen! Natti natti

Inga kommentarer: