onsdag 22 april 2009

Bättre...

dag idag! Vakna lite mer utvilad, inget frusen idag! Gjorde mig iordning, åt frukost och drack kaffe framför datan. Hade ett möte kl.11.00, sen tog jag med syster hem. Tuva kom strax efter oss, vi baka en kaka då vi visste min vän Nettan med barn skulle komma. Trevligt. Men det é inte Nettans bil som dyker upp först, utan vår vän Putte. (utan Pompom, snyft sa Gizmo ) Men strax därefter kommer Nettan, Alva och Hugo. Vi sitter i lugn och ro,pratar skit och fikar. Tiden bara rinner iväg när man har trevligt. Hugo somna i min famn efter att ha ätit. Han é typ 4 mån och hur snäll och go som helst. Efter det skjutsade jag in syrran, tog en sväng till rastgården så doggsen fick busa av sig lite. Och nu lite småfix på kvällen. Tuva ser en film innan sovdax och jag ska nog sussa tidigt idag. God natt alla mina kära läsare. Kramizzz
Blåsippor vid Marmorbruket!!! VÅR!

1 kommentar:

PUTTE sa...

Lugn Gizmo DU ä nr1