söndag 26 april 2009

Söndagen.....

bjöd på frukost ute med härlig värmande sol. Sedan vart det lite pyssel i trädgården, strödde ut lite gräsfrö på "tomma" fläckar mm. Hängmattan har kommit upp oxå! Den var inte fy skam vill jag lova. Bra gött att vila sig i!
Den var ju tvungen att prövas! GÖTT.... Strössel ser inte ut att må dåligt i bädden som jag fixade till på altanen. Tanken var till hundsen, men va tusan!
Hönsen trivs när vi é hemma och de får ströva fritt på tomten.
Spiff var i bustagen idag! Ta mig då husse, ta mig!
En liten kort tur på mc:n har vi hunnit med idag oxå.
Nu ropar Tuva, som kommit hem, att jag ska komma in till henne i badet! Är väl pratsjuk efter att varit borta en helg! Kramiz på er så länge. Ska lägga ut lite bilder senare på pyssel jag har gjort idag oxå!

Inga kommentarer: