lördag 18 april 2009

Fasiken .....

vad dagen började bra. Solen stekte på redan på morgonen. Drack kaffe på baksidan och myste! Hade behövt städa men va fasiken.....satte på en tvättmaskin iaf. Tuva kom hem och vi for in till stan för att köpa en present till Tuvas kompis Alva som har kalas idag! Efter det mötte jag upp min syster i rastgården, hundarna skulle få busa av sig lite. När vi kom dit var där två tjejer med en rottis och en varghund,hundsen gick bra ihop. Strax efter kom Pompom med husse, han hade tänkt till. Två stolar hade han i sin hand(finns aldrig något att sitta på i rastgården). Jag mötte upp han vid grinden, fick en stol och skulle gå tvärs över för att sätta mig så jag skulle se allt och alla men ändå kunna sola lite! Men mitt i min tur tvärs över så händer något jag ej han med att fatta! Mina ben viker sig och jag slår i med en duns och kanar typ 3 meter iväg. "Vaknar " upp med en hund under mig som verka lika förvånad som jag! Haha Samtidigt som jag skulle gå kasta en av damerna en boll som då varghunden skulle springa efter, och med sina typ 75 kg slog han omkull mig och vi kanade iväg. Kände inte så mycket just efteråt men på kvällen kunde jag knapp gå. Ont i knät,armen och ryggen. Ja ja sånt som händer!

Tänk dig att en sådan här bjässe slår omkull dig, inge skönt kan jag lova! Då får man se hur det känns i kroppen idag då. Ska göra lite frukost nu och hänga lite mer tvätt och fixa lite. Skjutsa Tuva på kalas bla. Ha det gött alla mina goda läsare! Kramiz

1 kommentar:

pjut sa...

Ser ja hunden ska han få STRYK!!!!!!RÖR INTE MIN KOMPIS,,,,,haha