söndag 5 april 2009

Helgen började med......

Vår helg började med en premiär grillning i fredags kväll!
Trevligt och gott!
Lördagen åkte vi in till ett mc företag som kursat. Fynda mig
en hjälm, skinnbyxor och ett bälte med handtag. Christofer ska
ha bältet på sig så Tuva kan hålla i sig när hon åker med på mc:n.
Allt för under tusingen, det kallar jag fynd!
Tror ni jag blir stilig!? hihi Sedan kom min pappa med sambo på fika och när vi satt ute på altanen i solen så dök ett par gamla kompisar upp till mig. Bekanta sedan skolan och från tiden man växte upp i Viken. Tror det kan vara typ 12 år sedan! Mia jobbar i en affär i Hageby, har
setts ett par ggr där och vi har sagt att vi ska ses.
Men ni vet ju hur det brukar bli! Men det var jätteroligt att träffa dem. De hade två barn
runt Tuvas ålder så de lekte och hade roligt. Jättekul att ses! Det får vi göra om, el hur Mia, Mange och barnen!?

1 kommentar:

Peter sa...

Riktigt snygga/fräcka byxor,hoppas få se dom någon gång,på eller av,skratt