söndag 26 april 2009

Småpyssel.....

hanns det med lite i veckan och lite idag. Bland annat så samlar jag på fjädrar som mina egna höns tappar, köpt ett gammalt not häfte på tradera (billigt) och köpt en hel påse "spets band" på loppis. Tuva gav mig snäckor hon samlat på sig, några från vår resa i Thailand. Ja ni förstår, lite smått krims krams som kommer till nytta!
En bra start! Små krukor som jag satte hjärtan på tråd i. Och ser ni de små änglarna, så söta så. Införskaffades på shoppingturen i fredags. Så här blev ljusen som jag knåpa ihop. Fina va!?
Tänk vad man kan göra med Ikea ljus och lite smått och gott!?
Här ett ljusfat! Vanliga ljus som jag satte litet band runt,lade snäckor på fatet. Enkelt och fint, om man gillar den stilen är klart!
Nej nu måste jag låta johnblund komma till mig.
Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev hur fint som helst,duktig tjej du är!!!!