torsdag 16 april 2009

Dagen började....

med att mitt möte blev inställt! Jaha vad ska man hitta på nu då!? Så dök en underbar tanke upp, ta en sväng till Ikea och köpa kuddar mm till min altan som ska börja nyttjas nu när värmen kommit. Hämtade upp min syster Madde och så for vi iväg. Dok med en tidsmarginal, Tuva kommer hem ca 12.10! Ja ja vi har ju två timmar på oss! In handla det planerade och lite till och sen hemåt igen. När vi kom hem så hade Tuva just kommit, blev ju jättebra!
Ställde påsarna i hallen och gjorde matsäck, nu var planerna att åka till Marmorbruket. Stannade till och hämta syrrans hund och grannen Putte med hund. Tog en promenad och stannade till och käka matsäcken.
Var ju beställt räkmacka, och snäll som jag é så hade jag ju gjort det. (dock utan gurka och citron)
Det vart en trevlig eftermiddag och vi fick beröm av flera människor där att vi hade så fina och snälla hundar. Vi hade ju trots allt fem hundar med oss.
Två av de sköna doggsen, Tingeling och Gizmo!
En tanke som slog mig när jag såg Puttes hunds scarfs,
var att han skulle ut i skogen och se om det fanns några snyggingar att få kontakt med!? Eller vad tror ni med tanke på texten!? Hihi Kör hårt Putte.......
Ja ja nu ska jag dra mig till kojs med tanke på att jag hållit på med altanen fram tills nu.........ska bli skönt sova lite nu! Får man se vad man hittar på imorgon då!
God natt!

1 kommentar:

Peter sa...

Sånt här måste vi göra varje dag resten av våra liv!!Har vi blivit grannar,dotra undrade om vi hade flyttat ut på(landet)??Fina kort och bra text!!!!