tisdag 9 februari 2010

HATAR....

människor som tar åt sig saker/ erbjuder sig att fixa hit och dit! Men sen då........halvdant eller inget gjort alls! Ja ja man lär av sina misstag, bara att ta tag i saken själv! Men man måste ju säga att människor som erbjuder sin hjälp och sedan bara gnäller och gnäller har nog inget bra liv!? Eftersträvar nog att vara något/någon de inte är! ;((((
Men som sagt, jag ska fixa det själv så småningom! Kan inte just nu och en tid framöver men det löser sig kan jag lova! Bara till det bättre!!! Nu vet man det och tackar nej nästa gång hjälp erbjuds från det hållet!!!!
Har idag städat och fixat med lite av varje i hopp om att det ska sätta fart på denna lilla krabat, men känns som lugna gatan ändå! ;( Hämtade Tuva på skolan nyss och ska strax ställa mig att steka pannkakor då jag var dum och frågade vad hon ville ha till middag! ; )) Ja ja det kan hon få, hon fyller ju år på lördag och vem vet om jag é hemma då! ;))
Nej nog med gnäll för idag, kände bara att man mår så mycket bättre när man skrivit av sig lite! ;))
Med ett glatt humör ska jag nu ställa mig vid spisen!
Bye för denna gång!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Endel vet alltid bäst tyvärr (men i slut ändan kan dom inget.

Grattis till den lille :-)