fredag 19 februari 2010

Mysig....

stund med pappa idag! Fick ligga på hans bröst och sova i ca tre timmar. Vart lite trött då jag vägdes innan, stor kille nu på 2900 gr. Och så får jag 15 ml mat nu oxå, 20 till kvällen sägs det! ;)) Andningen é lite tung men jag fixar det, får lite hjälp ibland av sköterskorna som suger bort lite av det segaste slemmet! Kirurgen var och kollade på mig idag och han sa att jag såg bra ut. Att jag borde svälja en hel del själv nu och det stämmer nog. Kanske inte blir någon opera sångare sa kirurgen då han hörde att jag var ganska hes. Han sa att han kan ha kommit emot lite av något som gör att inte rösten kanske funkar ordentligt......
Efter mysstunden med pappa lades jag tillbaka i mitt bo! ; )) Nybäddat och med min fina filt som faster har sytt åt mig! Tack faster, den kommer hålla mig varm! Kram och godnatt, nu sover jag en stund igen!

Inga kommentarer: