söndag 17 maj 2009

Ännu fler.....

bilder på lite av varje......
En liten plantering som har sin plats på ute altanen!
Det lilla skåpet fick en ny plats! Älskar mitt "änglaskåp".
Tomatplanterna fick en fin plats oxå!
Den här fina rosen hittade jag på Ullared. Sattes på nedre delen av altan dörren då mina hundar har svårt att se att den är stängd ibland! Hihi
Sambons spegel fönster som é så fint vart ännu finare mé lite vit färg och krimskrams! El?
Nej nu har jag lagt ut en hel del bilder och klockan tickar på. Jobb väntar imorgon, sussetime nu!
God natt mina läsare och ha det gött....................kramiz
PS. Träffa min lille pipnisse, Gizmo, igår. Han verka må bra men var allt lite väl pipig ännu. Hoppas han lugnar sig!? Annars så slå en signal L & A.

1 kommentar:

Zeb M sa...

Hoppas oxå han slutar pippa snart,,stackarn längtar väl efter matte!!!!?mä