söndag 10 maj 2009

Lördagen....

startade med lite fix ute bland blommor och blivande drivbänk. Fick någon ide om ett gammalt fönster jag sett i vår bod. Fixa till en drivbänk som Tuva och jag sen ska så lite i! Min pappa med sambo hade vägarna förbi då de vart och handlat lite blommor i storstaden Nrrk. ha ha Det roliga var att min farmor Viola var med. Vi ses inte så ofta så det är extra kul när hon känner sig ganska bra och följer med!
Eftermiddagen var planerad loppis och grillning. Vi åkte dit, tog en tur till en liten butik i närheten där det blev lite små köp. Loppisen hade öppnat när vi kom tillbaka, lite fynd vart det allt. Därefter fika och småprat med en ganska för mig okänd släkt. Grillen tändes och vi käka, tog därefter och tacka för oss. Vårn bil skulle ta oss till en "bodega" som bjöd på brummande cyklar och lite flytande dryck.
Ja då hade man fått denna dag att fara förbi oxå.
Tack för det alla inblandade! Kram från L,C,G,S & T.

Inga kommentarer: