torsdag 7 maj 2009

Trist....

väder har det nu vart i ett par dagar. Men fullt upp med möten och intervjuver......hoppas allt får en lösning idag! Gårdagen började med en tur till Biltema där det inhandlades grejer till mc;n som R bygger åt oss! Sedan ner och lämna dem och hem för att åka till ett ställe och träffa plats chefen på företaget! Kändes bra.....vi får se!? Sedan vart det LOPPIS, äntligen! Var så länge sedan men nu var det min goda loppisvän som drog med mig på en tur! Vart ett par fynd bla. en notbok till mitt pyssel. Men ångrar en sak så det blir nog att stå och hänga där på lördag när de öppnar. ( Ni ska få se senare)
Hundsen som inte riktigt han meds igår ska strax få en ordentlig tur! Blir nog skogen idag med lite sök kanske, om de kan fokusera sig nu när Tingeling har börjat löpa! LÖP, ja vad säger man. Aldrig haft en tik så många frågor dyker upp.....ska googla lite ang det tror jag! Får se om man sedan brygger lite kaffe och sätter sig på altanen och solar en stund med tanke på vilket väder som uppenbarat sig idag......
Ha en bra dag mina läsare! Kramizzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla Spiff så inte HALLONGLASSEN tittar fram!!Om den tittar ut ofta så kanske han vill använda den snart??