fredag 15 maj 2009

Fredag...

och man har idag jobbat nästan 7 timmar. Vissa var mer slitna än andra efter utgången igår, jag var dock ej med. Sedan promenad från jobbet till Coop för helg handling eftersom min mor hade min bil då den skulle på kontroll idag! ( Felfri, jippi) Hämta Carro och sedan hem för att fixa till lite mer på altanen. C hade med sig ytterligare lite skott av olika blommor som hon satt. Tack, blir hur fint som helst. Solen värmde med sina strålar så det var på sin plats för en kall öl. Gött. Grillning stod på önskelistan här och sagt och gjort. Mätt och belåten nu så ska jag/vi sussa. Mina tankar gnor lite kring hur Gizmo har det!? Han for till "farmor och farfar" igår. Har det säkert hur bra som helst!
Får se om det kan tas lite nya kort på altanen imorgon kanske. Ska köra lite flytt imörrn, ansiktsmålning på mcd och ev grill på kvällen! Vi får se!
Kram på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

No coments!!!