söndag 10 maj 2009

Fredagen...

vart en dag med lite lösningar framöver iaf. Skönt att äntligen ha lite svar på allt.....Nu startar lite nytt på Tisdag och det ser jag fram emot! Nog om det. Efter busfabriken följde Carro med hem och sov här så denna morgon började med att Tuva gick till bussen och jag skjutsade C till skolan. Sedan åkte jag och tog en liten tupplur i en varm, något hård "säng", kom ut med lite mer nyans i ansikte och betydligt mjukare och varmare i kroppen. Skööönt. Därefter på min väg hemåt, stötte jag på syrran C som jag så sällan pratar/träffas med. Plocka upp henne och skjutsa henne till jobbet, då han vi prata lite om det som sker i livet. Hon lyste, undra om någon med stort M kan ha haft med saken att göra!!? ;)
Efter det så gick Tingeling och Pompom på en promenad runt Strömmen och en avstickare till Hallvars där det bjöds på vatten och glass. mums. men som löpande liten ung tik så kändes detta i de små benen. Man liksom kom på eftersläp och inte alls det där dragiga halvstrypande runt halsen......Trevligt var det ialla fall, tackar!
Denna underbara lilla varelse åkte till sin far och själv fick man städa lite här hemma på eftermiddagen. Gräset klipptes och middag åts. Halvsöv till Så ska det låta. Ja mycket mer finns inte att berätta om denna dag! Kramiz på er.

Inga kommentarer: